Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Jakiej muzy forumowicze słuchają?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Jakiej muzy forumowicze słuchają?

    chester121> ja mam michelinki w clio. dobrze chodza na sniegu ale sa do niczego gdy dochodzi oblodzenie lub sa warunki przejsciowe pomiedzy jesien-zima-wiosna. sa za miekkie. zapomnialem dodac ze mam pilot alpin. oceniam je na 4 z minusem. co do lata, mam rowniez michelinki i sa ok. do skody o2 kupilem ug7
    pozdro

  • #2
    Jakiej muzy forumowicze słuchają?

    W związku że jestem miłośnikiem muzyki, chciałbym się zapytać jakiej muzyki słuchacie?
    Ja na samym początku słuchałem listy pr3 ( więcej nic nie było :diabelski_usmiech ) muzyki z lat 80 -tych w większosci pop,rock.Potem nastał czas deth metel , black, trash i inne .Potem wróciły czasy lat 80 - tych polski rock( dzem,tsa,turbo,bank,kobranocka i mnóstwo,mnóstwo innych starannie przechowuję kasety i płyty na strychu).Zaczeło się chcieć trochę tańczyć to i disco i dance się potańczyło( i disco polo :diabelski_usmiech po :hura i fajnie było).Ogólnie koledzy nie mogą pojąć że słucham i metalu i cantry ( no właśnie Cantry Mrągowo to było coś) no ale tak jest.Na dzień dzisiejszy słucham bardziej radia z braku czasu ,ale i polskiego rocka starego lubię posłuchać :wink:

    Komentarz


    • #3
      henio, ale był taki topic a z reszta to by było mocne ogrzewanie
      ja słucham wszystkiego ostatnio głównie felietonów Tomasza Olbratowskiego to jest dla mnie cos co mnie rozluźnia

      Komentarz


      • #4
        disco polo i biesiadne :diabelski_usmiech :diabelski_usmiech
        -----1.9TDI ASV --StrEet DeMoN----- <--ZaPrAsZaM

        Komentarz


        • #5
          w warszwie i okolicach to tylko ANTYRADIO 94 FM
          ZAJEBICHA MUZA a rano Figurski z Wojewódzkim odwalają takie jaja że jak akurat wracam z warszawki to czasami płacze ze śmiechu